Inżynieria

Zdjęcie pomocy technicznej

Nasze urządzenia dostosowujemy do indywidualnych potrzeb każdego klienta. Zwracamy uwagę nie tylko na specyfikę jego produkcji, ale także na przyszłe plany rozwojowe i możliwość elastycznego wykorzystania naszych maszyn. Dlatego proces przygotowania projektu jest złożony. Sztab specjalistów tworzy indywidualne rozwiązania dostosowane pod konkretne potrzebny klienta. Szukamy najbardziej wydajnych rozwiązań, łącząc pomysły i oczekiwania klienta z naszą wiedzą i doświadczeniem. Po przeanalizowaniu różnych koncepcji, przygotowujemy wstępny zarys rozwiązania po czym zostaje on przedstawiony zamawiającemu. Po akceptacji pozostaje wykonanie zaprojektowanego urządzenia.

Jak wyglądają poszczególne etapy naszej współpracy?

  1. Konsultacje – zapoznajemy się z potrzebami oraz oczekiwaniami klienta ustalając cele projektu tworząc wstępną koncepcję
  2. Pomiary i analizy – analizujemy możliwe rozwiązania, projektujemy i opracowujemy idealne rozwiązanie dostosowane do indywidualnych potrzeb
  3. Projekt i budowa – po zaakceptowanym projekcie przystępujemy do etapu wykonawstwa
  4. Uruchomienie w siedzibie naszej firmy
  5. Wstępny odbiór – pokazujemy klientowi możliwości jakie daje urządzenie
  6. Montaż – montujemy maszyny u klienta
  7. Wdrożenie – uruchamiamy, testujemy i wdrażamy system
  8. Szkolenie – obsługi oraz służb utrzymania ruchu
  9. Serwis – serwisujemy nasze urządzenia, oferujemy wsparcie techniczne
  10. Sprzedaż komponentów – zajmujemy się również sprzedażą dodatkowych komponentów do naszych rozwiązań.

Zaplanowanie krok po kroku wszystkich etapów realizacji inwestycji daje możliwość pełnej kontroli nad projektem, zapewnia bezpieczeństwo i minimalizuje zagrożenia, wpływa na poprawną komunikację między klientem a wykonawcami, a co za tym idzie zwiększa szanse na powodzenie projektu. Bycie w ciągłym kontakcie pozwala na bieżąco zdawać sprawozdania z postępów prac, dając w efekcie wypracowanie najlepszych rozwiązań.

Zdjęcie pomocy technicznej

Wsparcie techniczne

Zdjęcie pomocy technicznej

Nasi klienci mogą spać spokojnie, każdy nasz produkt i realizacja objęte są wsparciem posprzedażowym. Oferujemy różne rodzaje wsparcia – konsultacje, szkolenia, serwis czy infolinię. Jesteśmy gotowi aby szybko reagować na nagłe i nieprzewidziane sytuacje.

  • Po uruchomieniu maszyn, przez kilka dni szkolimy pracowników i obserwujemy ich pracę. Jesteśmy do dyspozycji klienta - tłumaczymy, wspieramy i odpowiadamy na pytania. Oferujemy również możliwość doszkolenia w przyszłości nowej kadry pracowników.
  • W sytuacjach awaryjnych, gdy potrzebna jest pomoc, udzielamy natychmiastowego wsparcia. Szybko i sprawnie staramy się rozwiązać problem – przywrócić funkcjonalność produkcji, zamówić części zamienne, przeprogramować maszynę czy przebudować linię. Analizujemy powód awarii czy usterki i przedstawiamy sprawny plan naprawczy.
  • Świadczymy usługi serwisowe, konserwacyjne i naprawcze. Zapewniamy pełen serwis gwarancyjny i pogwarancyjny, regularne przeglądy, systemy diagnostyczne, zdalny serwis, doradztwo i modernizację urządzeń. Odpowiadamy na każdy problem wskazany przez klienta, szukając dla niego odpowiedniego rozwiązania. Wszystkie wytyczne dotyczące zakresu wsparcia ustalamy indywidualnie z naszymi klientami, dostosowując je do ich potrzeb.

Zależy nam na trwałych, wieloletnich i owocnych relacjach, dlatego jesteśmy cały czas do dyspozycji naszych klientów. Nie tylko w trakcie tworzenia projektu, ale również długo po jego realizacji.